Groupon Corporate Office

Groupon Corporate Office Address

Groupon, Inc.
600 W Chicago Ave Suite 620
Chicago, IL 60654

Contact Groupon

Phone Number: (312) 676-5773
Fax Number: (312) 276-3231
Website: http://www.groupon.com
Email: Email Groupon

Executives

CEO: Andrew D. Mason
CFO: Jason E. Child
COO: Jeffrey A. Holden

Groupon History

Groupon is a “deal of the day” website that was launched in Chicago, Illinois in 2008.  The site was founded by current CEO Andrew Mason.

Groupon’s first deal was for half price pizza.

The site grew extremely rapidly after launching and quickly expanded to other major US cities such as Boston and New York City.

The business expanded to other countries by acquiring similar sites such as MyCityDeal (Europe), ClanDescuento (South America), Qpod.jp (Japan), Darberry.ru (Russia).

Groupon went public in Nov 2011, 3 years after launching.  Since going public, earnings have been disappointing and the stock price has plummeted.

The company current serves over 500 markets in 44 countries worldwide.

{ 30 comments… read them below or add one }

Michelle Tan April 15, 2014 at 11:19 pm

My email to Singapore customer service per below : -

Hi Groupon customer service,

My order has been delay in delivery, would you be able to give me an reasonable explaination?

My order details : -
Security Code : AC0036B8CB

I called groupon customer service on 14Apr @ 1027am and Mr Marco told me will be passing my order to the team and will be in urgent delivery to reach me before 18Apr. Mr Marco advised me to call again on Wed which is today to call and ask if by Wed I yet to receive, hence I call just now – Today 16Apr @1038am with Mr John. Now, this Mr John told me that the team has just processed my order and my item will reach me by this week which is either on 18Apr or 20Apr through mailbox if I’m not around and sms message may or may not reach me.

I must say, with the above service, I am very unpleased with Groupon (my unpleased was already there when Groupon refused to credited my $10 + $10 referral fee… I will write to other websites to let everyone awares of my review against Groupon…

Lastly, IF NO REPLY FROM GROUPON TEAM (CUSTOMER SERVICE), my regret is to send another email to authorised govt sectors to seek for their helps in refunding.. I believe you will know where my email will be gone to…

From Extreme dissatisfaction customer of GROUPON,
Michelle

Reply

Linda April 15, 2014 at 10:09 am

Just now
Have just spent a fortune speaking with customer services as promised a mattress within 7 days. It is now 9 days and they have no clue where it is!!!! Also made me ring their courier service to see where it is snd they do not have a vlue either!!!! Do not use Groupon!!!! Liars and now tell me it could take upto another 10 days to find where it is even though they said it was shipped on the 11th. Apparently they do not have telephones to call anyone it gas to be done by email!!!! Amazing what century are we in. Rude and unhelpful and are not willing to put back on my pay psl as it has been shipped over but list in the post!!!! They do not deliver when they say and make too many wxcuses!!!! DO NOT BUT FROM GROUPON!!!!!!!!! Told me not entitled to my money back!!!! Ha ha are they having a laugh!!?? Time to get through to the office of fair trading!!!!!

Reply

Justin Mattina April 8, 2014 at 6:19 pm

Groupon goods is a scam. I purchased 2 Black Otterbox Defender Cases for my iPhone 5S on March 20, 2014. On March 31, 2014 I received by purchase or so I thought. They sent me 2 White Otterbox Defender cases. I called to get this resolved and Paul at customer service said that they need to generate more complaints before they could talk to their vendor to have them resolve the issue. After nearly two weeks of back and forth email with Paul I got no where. I then talked to Andi and she was completely useless. I then talked to Michael who is supposedly highest on the “food chain” and he said that all they can do to resolve this is to issue a refund. To receive this refund which may take up to 30 days, I first must send the white cases back to Groupon. So after nearly three weeks from my initial purchase I still don’t have what I ordered and Groupon refuses to make it right. In my opinion this is the absolute worst way for them to treat a customer. I would suggest that nobody use Groupon to purchase goods because you have absolutely no recourse whatsoever if you don’t get what you ordered.

Reply

Krista Colucci March 6, 2014 at 11:53 am

I have been waiting for a refund for since OCTOBER of 2013 and have been completely SCAMMED by Groupon! I have had several bogus refund reference numbers given to me by customer service as a way of “proving” that Groupon actually refunded the money… and have been to the bank in person 3 times!! only to be told that the numbers don’t “mean” anything and that they have NO REFUND coming from Groupon into our account, We have gone to the bank Manager! who assured us that there has NEVER been any refund issued to us. I’m sick and tired of chasing down my money! I WANT MY REFUND!!

Reply

Lana March 17, 2014 at 4:26 pm

I don’t work for Groupon but as an active member for several years I have never had a problem being reimbursed. However, the money doesn’t go back into your bank account, but into your “Groupon Bucks” account, which you can check under “My Groupons”. You were probably given a credit and have been looking in the wrong place. Just saying…

Reply

Michele March 5, 2014 at 7:19 am

I am from California but I am currently living in England. I purchased a very nice bed through Groupon UK. The bed that arrived was not the bed I ordered because they had run out of that bed. Bait and switch. I was outraged that a company could just send an alternative product — I thought it was a UK thing, poor customer service. But it turns out it’s a Groupon thing — steeling from people all over the world. Wow — how do the executives of this company sleep! Very well, I am sure with over $20 million in two years for Mr Holden and over $10 million in two years for Mr Totty. I’ve just donated £195 ($300) to the executives of Groupon.

Reply

Pat Ware February 12, 2014 at 9:23 am

This is the worst uncaring customer service company I have ever dealt with. I have never never been treated or talk to by your staff. How do you think tour company will grow if you do not have excellent customer service and people who care. You need to regroup your training. I was on the phone with Groupon for 6 hrs and never got my deal done, no call backs, on hold for hours at the time. wasted my entire day

Reply

Doreen December 27, 2013 at 6:59 pm

I purchased tickets for a concert. They sold over 400 tickets and I purchased mine at 120 tickets sold. I received the very last 2 seats in the venue. I think I had a reasonable expectation to get seats better than the 300 people that purchased tickets after I did. Customer service is ABSOLUTELY NO HELP I got the standard sorry but nothing we can do speech. Someone should explain how this happened.
Complaint #20761394.

Reply

Nicole Swift December 18, 2013 at 3:58 pm

My name is Nicole. Please call me back about a recent purchase on group on.
My cell is 908 461 XXXX. This is an urgent matter.

Thank you.
Nicole Swift

Reply

dick burkhalter December 2, 2013 at 6:13 pm

Groupon has rip us off also. We ordered a window washing company who never showed up. Upon complaining they issued a credit to my groupon account, not to my credit card as requested. After 6 e-mails they still refuse. Now we are taking them to Small Claims Court for STEALING OUR FUNDS because we will never use them again.

Reply

Eric Haber November 29, 2013 at 7:55 pm

I bought my daughter an ASUS laptop/notebook last week for 245 dollars.. it said it is 17.3 on the ad. I bought it. It HAS IT in the groupon to be 17.3.. then I found out it was being delivered as a 15.6 inch laptop with lesser capability. So they lied, baited and switched the item. Did not even apologize.. just changed my order. When I complained, it looks as if they cancelled it totally. I am contacting Eric Lefkofsky who is a friend of a friend (I am a ceo as well) and I plan on having someones head. I don’t have time to screw around with this crap. Number 1, it is illegal to post something which is not the item. Secondly it is even more illegal and is a felony to defraud, and to change the item and send something different. Either they make this right or I will have my legal team calling them. I can afford any price on a computer.. this is only 245 but it is the fact that they are defrauding customers which is illegal.

Reply

cathey cothran January 13, 2014 at 2:41 pm

Mr. Haber – I would like to know if you ever got to speak with the right person at Groupon to resolve the laptop/notebook issue you mention above? This Christmas I purchased 2 beats by Dr. Dre Wireless Headphones and they are not the item the manufacturer sells which indicates to me Groupon is operating under false representation policies. Like you, it’s not the $229 I paid for the product to Groupon but the advertising clearly states that there is a 1 year manufacturer’s warranty on each of these. When both headphones arrived they were clearly not the same item – one was a current product and the other was Dr. Dre’s Wireless Headphones from 3+ years ago so it was not the same as sold by the manufacturer and the manufacturer won’t take it back. Please let me know if you received any satisfaction and who you recommend I contact to get the same. Thanks for any recommendations you may offer on this matter. Maybe since you know the CEO of Groupon (Eric Lefkofsky) they might have responded to you.

Cathey Cothran

Reply

Terry sellmer October 24, 2013 at 8:01 pm

No one at Groupon can fix their own error and seem to be ok with that! Please read below and beware of Groupon deals!!

This was taken care of through your customer service number on oct 7. She refunded the four tickets and said everything was taken care of and I could print the tickets on oct 8, which I did. The tickets are for two 4 year olds birthday and they were given the tickets! I would not have known about your error had I not purchased another groupon today and inquired why I was only charged half of what I should have been. I was told I had a credit in my groupon acct for the tickets that were not suppose to be refunded. See the numerous emails associated with this problem and in each one I said I WANT the three tickets for 12/8 at 3:30! After the email today I again phoned customer service and spoke with Ashlea who said she would forward to the resolution center.

Basically:
I purchased 3 tickets for 12/8/13 at 3:30 for $45

Groupon charged me for 7 tickets totaling $105

Groupon refunded the 4 ticket for a total of $60. Which was correct.

Now I found out groupon, for some unknown reason, cancelled the 3 tickets that I already gave as a gift and credited my groupon account.

This is ridiculous and unacceptable! I am forwarding this to everyone at groupon for a quick resolution. I would prefer that Mani not have anything to do with taking care of this because they obviously do not know what they are doing. However the rep I spoke with on 10/7 took care of it over the phone in 3 minutes…. Or so I thought.

Please correct and contact me as I have already given this as a gift!

This was in response to the email below!

On Oct 24, 2013, at 4:34 AM, Groupon Support wrote:

## Reply above this line ##
Hi Terry,

I apologize for any trouble.

I double checked to see that we have refunded all of your 7 tickets by mistake. To be honest with you we tried our best to reinstate the tickets. However, according to the contract we have with ticketmaster and the deal being sold out, we were unable to reinstate the Groupons. We understand that this was an error on our part and we sincerely apologize for this mistake.

The refund of $45 has been issued in Groupon Bucks to your account for one of your order. Groupon Bucks apply automatically to future purchases and never expire. You can see your balance in the top right corner of the page when signed into your account at http://www.groupon.com/mygroupons.

Once again please accept our sincere apologies.

Regards,

Mani S
Groupon Customer Support

Message-Id:JM7Z2MPJ_5268dba2db1d3_4a163fcd66ac67b4455669c_sprut

Reply

terry sellmer November 6, 2013 at 11:11 am

I recently had a terrible experience with Groupon and posted my comments on this thread. I wanted to update those comments with my renewed faith in Groupon Customer Service. I was personally contacted by Laura, Customer Support Area Manager by phone and email. While I was extremely upset over how this was initially handled, I am very impressed that she actually took the time to look at the situation. She took the time to review what happened and she took the time to come up with a more than suitable way to correct the problem. If someone from a large company can “take the time” to provide personal service and not just a “canned response” they go to the top of my list.
Thanks Laura for your excellent customer service!

Terry Sellmer

Reply

David Sawyer October 22, 2013 at 5:37 pm

I ordered a Groupon deal for a San Diego Hotel for two nights and when I arrived I found the hotel to be old, shabby and dirty. There was even a woman dumpster diving outside the entrance to my room. It was certainly not as advertised. I put my suitcase in the room since I had to get to a wedding rehearsal and came back a few hours later to check out. I complained to the manager and was told that since I was checking out late I could only get refunded for one night. However, I would have to contact Groupon for my refund. Instead of refunding cash they put Groupon Bucks in my Groupon account. I ended up spending nearly $300 more for a last minute room in a decent hotel. I have no interest in Groupon Bucks. What I want is a full cash refund for two nights put back into my bank account. I realize Groupon has no say in how the hotel representative itself but they should stand behind their customers when there is a problem. (200127149)

Reply

Jordan Vogul September 28, 2013 at 9:23 am

Item # 196451196 – this is the 6th email from you & completely unacceptable. I am asking you to stand behind your product & services, please respond timely & appropriately.

Hi Jordan,

I’m sorry for any trouble.

According to your tracking number, the item has been returned to its original sender. You can see more information about your shipment here: 9274899998433657453752

Unfortunately, as the deal has ended, we are not able to offer replacements or reship items. I’m very sorry for any inconvenience this may cause. I’ve gone ahead and issued you a full refund and removed this Groupon from your account. Please allow up to 10 business days for this to be reflected on your statement.

Thanks for your understanding. Please let me know if there’s anything else I can help you with.

Regards,

Bharat Sabnani
Groupon Customer Support

Message-Id:HM5DZJM2

Reply

Len Sager September 20, 2013 at 7:03 pm

My reference number is: (#3104447).

You charged me for the item that was never delivered because your delivery company couldn’t find the address, then you tell me if I want it:

I HAVE TO PICK IT UP IN A WAREHOUSE!

It included free delivery!

Buying at Groupon? Think twice. Maybe more than twice ….

Reply

Martin Weisberger August 23, 2013 at 7:41 pm

Sucks Sucks BIG TIME When i finish here I will be posting to your review section and it wont be pretty. This is over a 5 dollar worth coupon i did not recieve from you . You may keep my 5$ and you can give it to your CEO to wipe his As_ with. I will never use this site for anything but negitive posts and i will do so both on Mondays and Fridays of each week. This is over 5$ you could have rectified in minutes. M.W

Reply

Charlyne Steele August 2, 2013 at 5:54 pm

I have not received a reply from you regarding my Groupon #664-TC. Again, I tried and tried and tried to use this offer. Every time I phoned for reservations, as soon as they knew I had a Groupon, they had no reservations available. I was met with hostility every time I spoke to anyone there. Each time, I was told, “you should’ve phoned sooner” and, each time, when I told them that I had phoned earlier, they rudely told me they had no open reservations! I’ve never been treated so rudely. My daughters gave me this Groupon as a gift and I never was allowed to use it!!!! What can you do? I’d prefer a refund, at this point. I don’t care to deal with these people, ever again. As I said, I tried so many times to get reservations and was only treated as if I was trying to get something for nothing! Please, advise. Thank you!, Charlyne Steele

Reply

Dawn Stanley August 1, 2013 at 2:06 pm

I have call 3 times and asked the customer service dept.to send me my voucher for the groupon I bought on 07/06/13 for $64.00. 3x’s they said they will send it, I have checked my spam and my email and STILL HAVE NOT RECEIVED IT. Please look into this and if for some reason it will not go to my email, please send it to my phone 520 907-6991. I have had hacker’s recently get into my computer and am having issues with it. Or mail it to 7925 N. Panamint Dr. Tucson AZ. 85743. Thank you.

Reply

Monick Smith May 27, 2013 at 3:19 pm

I am not sure the type of business Groupon operates but it is not becoming. I have been trying to connect with all the numbers provided for customer service, and head quarters but to no avail. I have a Getaway Coupon that will be expiring May 31, 2013 I have been trying to find out which number should I contact for booking the flight and which for the hotel but to absolutely no avail. It is now a joke everytime I call your customer service numbers there is a recording that the “ball had dropped damage the building but luckily you guys have glue…and it keeps going on. Then call will be returned January 2. We are now in May. Please get your act together and treat your customer who provide support by using Groupon in a more respectable manner. This is my first risk I have taken and I am shocked at the service received.

Reply

Lisa Nunez May 3, 2013 at 11:34 pm

After reading all of these complaints, it appears to be a waste of time. I guess the only thing left is to file a complaint in Small Claims Court to get my refund for expired Groupons. I will never buy a Groupon again and will share my complaints with others.
You are all right, Groupon does not honor their printed word, and they do not return responses from their complaint website, which says 24 hour response.

Reply

Mauricio de la O April 19, 2013 at 1:07 pm

I was hoping to find something helpfull here. Apparently the service in the US is as poor as it is in Mexico. I have sent three requests within two weeks to customer service and haven’t received any feedback yet. Telephone lines do not work either.

Reply

Ana March 23, 2013 at 11:15 am

I am trying to contact groupon for a week now, and they have not return my emails (not even mentioning that they phone lines NEVER work)
I don’t even know how that is legal, a business without customer support over the phone!!!!
I need a refund for something that I have buy and the times were wrong posted, me and my friend lost a day of work, paid parking, gas, and when at the place the time was wrong!

Reply

Kathy March 22, 2013 at 8:16 pm

I was unable to use my groupon for a haircut due to the fact that my mother who lived out of state fell in mid November, 2 weeks after I purchased the groupon. I have spend the past 4 months weekly traveling to help care for her until her death in mid February. Now the coupon expires on 4/9 and there are no appointments available. I offered to send in documentation. Customer support suggested that I give the coupon to someone else.
“Customer support” is the wrong name for this department.

Reply

R Coleman February 27, 2013 at 4:05 pm

Who do you complain to when your complaint is Groupon’s “customer service”? It seems impossible to find usable contact info for Groupon’s corporate offices. Are they hiding?
My mother purchased a spa package for me, for CHRISTMAS. The Groupon expired the end of Jan, so I attempted to make an appointment a week earlier. I was told that the spa was so busy (due to the Groupon) that they had no openings and by the time they did, the Groupon would have expired so I would lose the package. After arguing for some time I was told (rudely) that the Groupon had been out for 6 months and if people waited until it was about to expire it was our own faults (um, I’d had the Groupon 3 weeks!) I was also told they had extended the Groupon once already (a week!) I argued that I was free to come in on any of the 7 days before the expiration, and if they couldn’t fit me in they should honor the Groupon (as other businesses do) and keep the business they acquired by doing the Groupon in the first place. I also argued the legality of extending the expiration for some customers and not others. No joy.
I was informed by a very nice Groupon rep that it was their policy that if the customer tried to make an appointment within the Groupon’s validity the business was required to honor the Groupon regardless. She said that this business in particular was aware of this as Groupon were having the same issues with other customers. I was promised they would contact the business to see if they would adhere to the policy and I would hear from them via email and telephone within a few days. Two weeks – nothing. A second phone call to Groupon was “disconnected”. An immediate third – couldn’t find any notes on my issue. I requested to speak with a manager, at which point the rep told me the manager had “found” the notes and assured me that they would “escalate” the issue and I would hear from them in no later than two business days (not allowing me to personally speak with a manager). Surprise – nothing. My mother finally called and the rep didn’t want to do anything but issue a refund. When challenged about Groupon’s apparent disregard for customer SERVICE and the fact that this was a CHRISTMAS present, the rep told my mother that I had hung up on them on the 2nd call! Strange that I would do that and call back immediately!
Bye bye Christmas present…it seems Groupon didn’t do a THING about Spa Escape in Temecula’s refusal to honor the Groupon, or think we deserved so much as a call/email back.
I must say we have purchased many Groupons – unfortunately this is the 2nd time this has occured. Spreebird anyone? Amazon local deals…Living Social…

Reply

Dianne February 18, 2013 at 6:07 pm

I purchased a Groupon for 2 nights and boatride to Catalina. Total of groupon was charged PLUS an additional hotel surcharge that was supposed to be charged when groupon was redeemed which is more than a month from now (April 22, 2013) I called the hotel and they disagreed so I canceled the reservations and the hotel agreed to refund the charge. So I proceeded to contact Groupon for a refund for the deal as I no longer want to deal with that hotel and the person from Groupon support said I wasn’t eligible because it was more than 7 days since I bought it( Jan 23,2013) well I had no idea they immediatly charged me until I got my statement and I contacted Groupon the day after I got it. Please resolve this.

Reply

Toni Ray February 15, 2013 at 8:54 pm

Hi I purchased a groupon for a dentist deal last summer. I am not satisfied with customer service from groupon & the dentist company. I have repeatedly ask for a refund because of the lack of assistants. Hopefully someone in this office can solve this issue. This experience has deterred me away from shopping on groupon.

Reply

Gary Hatch January 22, 2013 at 12:40 pm

To whom it may concern,
This is directed to the executive offices of Groupon.
My wife and I have been loyal customers of Groupon for some time now, appreciating and enjoying the many great deals we have found from time to time. That being said, I was greatly disappointed when checking my morning news to discover that Groupon has decided to cancel all of it’s gun related deals, this being mandated, according to the report, from your CEO, Andrew Mason. I am a gun owner who enjoys the sport of hunting and shooting, and, I have many many friends who are, likewise. Be advised that in as Groupon has chosen to take this offensive liberal stance, I will be canceling my interest in dealing with Groupon, too. And you can be sure once this gets out on Facebook and Twitter, I will not be the only one to do so, as there are many many people in this country who enjoy collecting, shooting and hunting with guns. This just has to be one of the most boneheaded, stupid, illogical suicidal business moves any company could have ever made; alienating a huge swath of people who bring in enormous amounts of money for Groupon. But, if the people that run the business at Groupon, such as Andrew Mason, are truly this stupid not to foresee the consequences of their actions before pulling a stunt like this, then they truly deserve to bear the full consequences of their actions. The people you have offended by this action will respond accordingly, of that you can be quite sure!
Respectfully, Gary L. Hatch

Reply

Jonathan Williams January 18, 2013 at 3:36 pm

I don’t know what kind of business you guys are running but I have contacted the Charlotte rep 3 times and in two weeks no response. I also called the corporate phone and the message machine is full and no one will answer.

Reply

Leave a Comment

Want to make sure Groupon sees your comment or complaint?

Share your experience to get more attention:

Previous post:

Next post: