_ap_ufes{"success":true,"siteUrl":"www.corporateofficehq.com","urls":{"Home":"http://www.corporateofficehq.com","Category":"http://www.corporateofficehq.com/category/aerospace/","Archive":"http://www.corporateofficehq.com/2014/10/","Post":"http://www.corporateofficehq.com/las-vegas-sands-corporate-office/","Page":"http://www.corporateofficehq.com/privacy-policy/","Acf":"http://www.corporateofficehq.com/?acf=acf_address"}}_ap_ufee

U.S. Postal Service Corporate Office

U.S. Postal Service Corporate Office Address

United States Postal Service
475 L'Enfant Plaza SW
Washington, DC 20260

Contact U.S. Postal Service

Phone Number: (202) 268-2500
Fax Number: (202) 268-4860.
Website: http://www.usps.com
Email: Email U.S. Postal Service

Executives

CEO: Patrick R. Donahoe
CFO: Joseph Corbett
COO: Megan J. Brennan

U.S. Postal Service History

TheĀ U.S. Postal Service (USPS) is also known as U.S. Mail and the Post Office. It is an independent agency of the U.S. federal government. They are responsible for providing postal service to all Americans at a uniform price and quality, regardless of geography.

The USPS has its roots in 1775 when Benjamin Franklin was appointed the first postmaster general during the Second Continental Congress.

The Post Office Department was created from Franklin’s postal service in 1971. It was transformed into its current form in 1971 under the Postal Reorganization Act.

The USPS stopped receiving taxpayer money in the 1980s. The company had its peak volume in 2006 but revenue dropped sharply due to a recession-influenced decline in the overall volume of mail.

In 2012, the USPS employed 515,144 workers with a fleet of vehicles of 212,530. The USPS’ revenue for 2012 was $65.2 billion, with a loss of $15.9 billion.

The USPS faces steep competition from package delivery services such as FedEx, DHL, and UPS. In addition, the company must put $5.5 billion annually into an account to pre-pay retirees health care costs.

 

{ 39 comments… read them below or add one }

LPHJ October 18, 2014 at 3:25 pm

I live at 365 E 183rd street in the Bronx. USPS doesn’t deliver packages to your door here. They said because a few years ago a carrier was assaulted ( I wasn’t living here yet) so they don’t bring packages to the door. Im sorry someone was hurt but what does that have to do with everyone else. I am sure this wasn’t the first carrier in history to be assaulted but the fact remains that we supposed to get a service provided. FEDEX delivers to the door here. Maybe the post office administrators should wonder why would someone hurt the mail carrier. From what I went thru over my package and how the supervisor spoke to me maybe the carrier was being too disrespectful because that’s what has me taking time out of my Saturday to write this email. Postal workers have changed over the years and if the U.S. Postal Service expects to keep customers something must be done about the quality for customer service.

Reply

Andy October 17, 2014 at 12:42 am

I’m really saddened by the current state of affairs at the Post Office.

My carrier had a certified letter for me. Unbeknownst to him, I was watching him. He placed the “sorry we couldn’t reach you” notice in my mailbox and walked off. I chased after him and asked if my doorbell was broken. “Yeah, I tried ringing it.” I WATCHED HIM. He didn’t.

Further, I live 5 blocks away from a Post Office. About a year ago, they moved my collection point to another CITY, about a 20 minute DRIVE from my home. So if I’m not home, or if my carrier lies again, I have to drive 20 minutes away to get my mail.

Finally, I received an online confirmation that a package I was not home to receive would be redelivered today. It was not.

I know you get a lot of angry notices here. I’m sorry to chime in. The USPS was, in my youth, the envy of the world. What has happened?

Reply

C. Kelly October 10, 2014 at 2:27 pm

I SWEAR I JUST DON’T KNOW WHERE THE USPS HAS GONE WRONG IN THE LAST 5 YEARS. I CAN REMEMBER MAILING THINGS AND THEY GOT THERE IN A TIMELY MANNER WITH NO MISTAKES. THE WORKERS HAVE TO BE INCOMPETENT OR JUST PLAIN SLOW OR SOMETHING. I JUST DON’T GET IT. THEY HAVE SCREWED UP MY PACKAGES NOT ONCE NOT TWICE BUT AT LEAST 8 TIMES. THIS MAKES NO SENSE. THEY HAVE LOST $1,000 SHOES,AND GIFTCARDS. PERSONALLY I THINK THEY ARE STEALING THE SHIT. HOW DO YOU LOSE SOMETHING WHEN YOU DEAL WITH MILLIONS OF PACKAGES ON A DAILY AND THIS IS SUPPOSED TO BE YOUR EXPERTISE. PISSES ME OFF MAJOR. I’M SO SICK OF THIS SHIT!!!

Reply

Kay Cee October 4, 2014 at 11:49 am

In Long Beach, CA, there is a prevailing culture of “who cares?” among ALL the postal employees. On two occasions, I paid $12 extra (each time!) to have a small envelope delivered to my door with signature required. BOTH times, the carriers were too lazy to ride the elevator to the 3rd floor and bring it to my apartment, where I was positioned directly in front of the OPEN door…waiting for hours. BOTH times they screwed me. The carriers just stuck their infamous “sorry we missed you” B.S. slips in my letterbox in the lobby. I had to walk 6 blocks to their distribution building each time to pick them up! THEY ALL LIE. I’ve lived on 1st Street, 2nd Street and on Walnut Ave. THEY ALL PULL THE SAME CRAP. When you complain, everyone behind the window just looks at you like they have no idea what you’re talking about. Don’t even BOTHER using their LAME website to schedule a package pickup. They WILL NOT come to get it! You will, however, receive an email telling you they picked it up. EVEN THEIR WEBSITE IS PROGRAMMED TO LIE. I say ABOLISH the USPS and contract it out! These lame people wouldn’t last 1 day if they had to work for a REAL business. PATHETIC.

Reply

Ruth October 3, 2014 at 10:06 am

My sister mailed an envelope to me on Aug. 28th and I have still not received it. It contains old family photographs which have sentimental value only. I was told it arrived at the ISC in NY on Aug. 30th. Why is it still sitting there? The USPS site does not provide adequate information, a telephone call yields only a tape which sends me around in circles! Absolutely lousy service!

Reply

Continuum Pediatrics September 25, 2014 at 12:39 pm

Over the last 6 months or so we have had a lot of issues with this Chesapeake post office (Battlefield Blvd location) and the workers within due to an issue with our business reply mail. We have tried to resolve this issue once we knew what the issue was but must say we have met several negative attitudes during this transition that is unacceptable in any business. To begin, we moved into this Chesapeake location in November 2012 from our prior location in Virginia Beach where we resided since January 2005. We are a pediatric homecare nursing agency and receive mail (nurses notes) weekly thru return mail from over 80 households located within Hampton Roads and Eastern Shore. We have always given our clients return pre-addressed envelopes with postage already on (thru our postage meter). The Clients in turn on a weekly basis insert the weeks’ worth of nurses notes and places it in their outgoing mailbox at their home. We never had any issues with the post office located there for the 7 plus years we were there. We continued to do this after moving to our Chesapeake location and did not have any issues until we were notified December 31, 2013 ( a year after moving in) via mail from Mae Valdez BRM/BMEU Clerk that we needed to open a Postage Due account as we had on several occasions needed to pay additional postage due on these return envelopes. We assumed we did not have enough postage on the envelopes for its content so we added more to the envelopes. We opened this account in January 2014 as instructed. We continued to have issues with incoming return mail unexplained with continually needing more postage and was informed again 6 months later on June 6, 2014 by same Mae Valdez BMEU/BRM Tech that we now needed to open the Business Reply Account and that we needed special envelopes with a barcode to utilize this as well. So approximately 1 year and 6 months after we moved to this location were we formally addressed and spoken to about the correct way things needed to be. This account was set up on July 11, 2014 (with Norma) at a cost of $905.00 in fees. Once account numbers and permit numbers were received envelopes were ordered. We were told that we could get refunds on the unused postage that was on envelopes in the homes. Any undated or dated unused within 60 days was to be refunded minus 10%. A total of $715.60 has been refunded and placed into the BRM account to date. The very last refund amount processed I was told by Mae Valdez that they could not do because we had done too much. I asked to speak to someone above her who in turn did process this amount. We are still waiting on a refund dated 8/26 in the amount of $1562.82 which was processed by Mae Valdez in the Chesapeake branch and forwarded to the main Richmond office. Unfortunately while waiting for this refund to come in our account ran low and funds were needed in order for them to deliver the parcels to us. We requested a check from our Corporate office to apply to this account on 9/16. I delivered a $500.00 check to the post office today 9/25 and this was added to the account. Once this transaction had been completed I informed Clerk #4 that we had been notified of pending deliveries and charges as follows:
Sept 9-pending 3 items 22.59
Sept 9 – pending 14 items 50.33
Sept 10 – pending 1 items 7.88
Sept 10 – pending 14 items 43.61
Sept 12 – pending 5 items 12.62
Sept 11 – pending 18 items 54.21
Sept 15 – pending 15 items 42.27
Sept 19- pending 11 items 36.08
Sept 19- pending 1 item 7.99

Upon asking Clerk #4 to get these 81 envelopes filled with patient information she stated she could not do it and brought the paperwork back to Mae Valdez whom she stated was in charge of this. She returned to tell me that she was busy and would not be able to get to them until later and we would get them Friday. I asked her if we needed to return tomorrow or if the postman would deliver and she said “I don’t know”. I was trying to explain the importance of our obtaining these envelopes as soon as possible but she stopped helping me because she did not have time and said she had other customers and actually even called the next customer up while I was still speaking with her. There seems to be ongoing issues and no one is willing to step up to go above or beyond to help rectify any situation when a problem occurs. It is a ‘not my job’ mentality among some of those employed there today. We as a business in Chesapeake need to be on board with this post office as we utilize the mail in our direct business and having this type of customer service makes a working relationship very strained and difficult and we look for a resolution to this matter. Without the corporation of the postal workers in this branch this will never occur and when any issues arise they cannot be resolved timely or accurately. Communication and customer service is key to any good business. I returned to my office and let the Director of Nurses know what had transpired and we both then returned to the post office to see if we could clarify things. We were greeted by a post office greeter (Mrs. Wright) who asked if we were picking up mail. I explained my prior conversation at which time Clerk #4 continued to state “I told them tomorrow, she’s busy”. The greeter did go back and check with Mae Valdez who told her to tell us she was in the middle of a few things but if we wanted to wait we could. We chose to wait. After several minutes passed, the greeter approached us to say that she had been told by Mae Valdez that she was too busy and couldn’t get to it and we would need to wait until tomorrow. We asked about later today and was given a phone number to call Mrs. Wright later this afternoon and she would check for us to see if it had been done and if they were able to be picked up today before close of business or not. In the past we could bring in the pending sheets and give to any clerk who could just go back and get the envelopes within minutes. We cannot understand why today is any different. This type of relationship is not beneficial for either business and needs to be rectified immediately and we are now at a loss as we have spoken already to all main contacts at this location and continue to reach dead ends.

Reply

Susan August 29, 2014 at 10:57 am

Postal Office in Miami at 11000 SW 104th Street does not pick up phone. Calling the number for an 1 1/2 and just rings off the hook. Occasionally someone picks up and then hangs up again. This is just beyond any respect of the people who pay for this service and their salary!

Reply

Kay Cee October 4, 2014 at 11:59 am

Nothing new, Susan. Our crappy post office here in Long Beach, CA NEVER answers their phone. The funniest thing about it, though, is that the USPS Customer “Service” 1-800 number is where I got their phone number from! I let the phone ring 100 times once, before verizon cut me off. So I called right back, another 100. I did it until it had rang 500 times…nobody picked up. And nobody ever will. And they wonder why they are BILLIONS in debt. Welllll, DUH!!!! They SUCK.

Reply

Nathaniel wallis August 16, 2014 at 2:39 pm

I love the carrier that delivers my mail… -_- great guy!!! Delivered my check books to thieves and lost my wedding package that I need for my ceremony… I hope he gets fired im gonna call until something is resolved I’m not paying twice for something that “was delivered” but for some reason I don’t have it! The management at the place seems to be protecting that guy I’m going in today to make a scene :)
P.s. You don’t want your business to be over ran and taken over by ups and fed ex yet… You continue to drop the ball and expect people to love you and support this organization?!? HA!!! I’m 25 and if I see this now just wait the younger generations are noticing and it won’t be long before you all lose your jobs. Have a nice day! :)

Reply

Chris Kaffer August 15, 2014 at 6:18 am

My wife and I received a solicitation from Planned Parenthood, an organization that we support. What I assume to be a USPS employee wrote “How do you know for sure? How do you know your (sic) not commiting (sic) murder?” on the back of the envelope (I’m happy to share the pic and stamped mailing specifics). We live in a community where our central mailboxes can only be accessed by homeowners or postal employees via keyed entry. Thus, the likelihood of non-employee tampering is low. Would love to talk to someone regarding this clearly inappropriate, if not illegal act. To be honest, I consider the notion of an employee that knows our address, and who feels compelled to write on our mail a threat. And, of course, I’ve already shared this through my social media channels. Getting quite a bit of buzz.

Reply

Edward Chatman August 9, 2014 at 8:04 pm

I paid for express mail and waited all morning fro the mail carrier to ring my door bell. I went out to my car to get something and there was a notice on the door saying they tried to deliver the package but couldn’t. This was much to my surprise considering that I never heard the door bell ring which means now because it’s a Saturday I can’t get my very important package until Monday.

Reply

Joe July 16, 2014 at 11:14 am

Hi,

Just wanted to say that the US Post Office is the most incompetent, mismanaged organization I have ever dealt with in my entire life. Nobody cares about anything. Typical government organization. Pathetic!!!!!!

Reply

Shiela July 2, 2014 at 4:10 pm

Love your phone system it says press 1 for customer issues, or press 2 for all other inquires or hold and someone will be with you shortly.

BOTH WHICH DISCONNECT YOU. NEVER SPEAKING WITH ANYONE. THANKS GREAT SERVICE ON USPS HEADQUARTERS PART.

Reply

Mike July 14, 2014 at 10:12 am

Exactly, I couldn’t agree with u anymore..
Terrible on the headquarters part, what a
SHAME…..

Reply

Reed Hallowell June 25, 2014 at 3:48 pm

This is my postal nightmare:

1. On monday when it was expected to be delivered and on the truck I was at home all day, no buzzer, no notice was left, and the package was first class with sig confirmation. There was no buzzer all day, and no notice left on the door what so ever. So I called the sorting/distribution center in Chelsea, MA where packages come from. I was passed between 3 people while never knowing who I was being transfered too. It was very confusing and the people were quite rude. I finally got in touch with someone who said the delivery driver could have left it in the truck by accident or it just went to Winter HIll (the local PO) and I should pick it up next day.

Tuesday: I called the WInter HIll office and went down to pick up my package at 10:30AM, I am told there is no package there for me even though it says so on the tracking and finally they called the Chelsea supervisor who told them to take down my name and number and they’d figure out the problem and call me next day. NO CALL AT ALL THAT DAY AND NO DELIVERY.

Wednesday: Tried calling WInter HIll, no response. Walk down, it’s closed early at 3:15PM. I then call Chelsea to talk with a supervisor but all of them had gone home already so I talked briefly with a Chelsea only supervisor who was extremely rude and instantly hung up on me. Check mailbox just in case, NO DELIVERY.

My last ditch effort is now to go down to the Somerville PO (IF ITS OPEN WHEN ITS SUPPOSED TO BE) and talk to them tomorrow about the situation and what can be done. But eitherway i’ve been faced with unprofessional liars who lead you in circles. I will also be requiring them to call whatever their boss is or postmaster about this issue.

I also have an inkling that since it was scanned (in the possession of the driver) and says a “notice was left” even though it wasn’t that and has no vanished from the local PO and from the driver and hasn’t been delivered since that the usps delivery driver is actually STEALING FROM ME. This is no good from a government run entity….

0/10 experience, will be contacting your post master or nationwide supervisors soon.

Reply

Melissa Thomas June 25, 2014 at 1:48 pm

To whom it may concern,
I have often wandered why, if at all possible that I do not use the postal system and yesterday and today have just reaffirmed that decision. I was expecting a package from overseas. The last known “detection” of the package was on 06/19/2014 at 0234am in Columbia, SC. It is currently 06/25/2014 and I still do not have my package. The post office is only located 45 minutes from my front door. There is no additional information on the website. I called the local Bamberg county post office only to be greeted with uselessness and inefficiency in trying to locate my package. NO ONE seems to be very concerned or helpful with this matter. I have called the 1-800 number to complain, I have called consumer affairs to speak with someone there and it really doesn’t seem to be a big deal to anyone except me. I will not stop! My next step is to contact Megan Brennan the COO of the postal system and then to contact Patrick Donohue the Postmaster General. This is absolutely ridiculous! I hope all parties involved with see this. I will not stop until I reach the top with this issue!

Reply

George A Sanders, Sr. June 24, 2014 at 12:18 pm

Re: No Service and an attitude with the Littleton, Ma 01460 Postmaster
To: The Most Honorable Magan Brennan, Patrick R. Donahoe and Joseph Corrett
First and foremost, I would like to take this opportunity and let you all know that I paid for a service that was to take two days ended up like taking nine days. I had to track down the mail to see if it was received. The Priority Mail piece sent to Niagara Falls, NY 14305-1364 under Tracking # 9114901123086643509747 was “NEVER” scanned in the system after it was scanned at the time of mailing. I know that I paid for a service and the U. S Postal Service failed to provided what I purchased; the Littleton Postmaster attitude is that she does not care when it was to get there, but it got there; I’m not giving the customer’s money back. I filed a complaint with the Posta Serviced online and the complaint was investigated by the Fitchburg, Ma 01420 Post Office and there was no tracking data on file. I also want you all to know that the Postmaster has such a nasty attitude; I told her that I would fire her as Postmaster – she don’t care – I have to Postal employees that can confirm to you all that no data was in the system days after the mail was do be delivery. I’m not happy the way this Postmaster talked to me and treated me. I’m going to call your office and see if I can speak to someone there; by the way, when I told her that I was online writing a letter to Mr. Donahoe, she “didn’t care”. The Post here may not give me back the money I paid for the mailing; But, I will make up a sign and stand out in front of this Post Office tell the public how I was treated and talked to by this Postmaster. I’m a retired employee of the United States Postal Service, and I have a lot of pride about how I treated people and served them – many time the Post office problems are with the person that was promoted to Postmaster.

Very sincerely yours,

GEOREGE A. SANDERS, SR.

Reply

Joseph Boquing June 19, 2014 at 4:33 pm

GUY COTTRELL, PATRICK R. DONAHOE, JOSEPH CORBET, MEGAN J BRENNAN, ANY ONE OF YOU, IF CAN CALL BERKELEY DOWNTOWN MAIN POST OFFICE, CA 94704 AND GET THROUGH WOULD BE NEXT US PRESIDENT FOR LIVE OR UNTIL THE COUNTRY DISSOLVED. ANYONE ELSE CAN HAVE SAME FORTUNE IF DO BEFORE THESE MENTIONED ABOVE BEING AWAKEN. TRY XXX XXX 3114 OR XXX XXX 6765, GOOD LUCK!

Reply

Holly May 13, 2014 at 9:22 pm

Today I dropped off a few fragile packages and kindly asked the clerk (after some rude comments were given about not “feeling” like bringing in my packages and that they might be too big – even though they already had labels) to be careful because they are fragile (as she was tossing them around in front of me, “fragile” stickers and all…). The woman – named Nancy – proceeds to pick up one of the packages and THROWS it on the floors and says, “You should be packing them so that they can withstand this!” And then tries to argue with me about how fragile items should be packed. I left stunned and shaking with anger. Fingers crossed that our products arrive to our customers safely and that we can somehow get this location to clean up their customer service. Sadly, this is not the first time we have been treated like this. This is not how you treat customers who spend THOUSANDS OF DOLLARS A MONTH shipping with you like we do! Setting up our UPS account as we speak. Oh – it’s the post office at 4660 Lipscomb St NE Palm Bay, FL. Hope that whoever needs to see this does.

Reply

brandy Nelson May 10, 2014 at 3:09 pm

HI. I am having a problem with my local post office, in Grovetown, Georgia. I was tracking a package of clothes I ordered and I was said to be delivered to my house on may 8th of this week, when I got home there were no packages. I called the post office and they looked it up via the tracking number and told me it was at my house, I told them that’s my problem, it’s not here. he took my contact information and told me that all the carriers were gone home and that he would call me in the morning after having spoken with her. The next morning I did not receive a call, so I called them, I spoke to a lady named Darla. she put me on hold for about 2 minutes after explaining my problem and told me that my carrier was going to look for it that day (may 9th) and I said ok, we hung up, so im thinking she’s going to knock on doors that day. I received my mail and still no package. So I called the post office again, Darla answered, after I said who I was she says to me, “I told you I would call you when your carrier came back in.” which she did not. we hung up. She later calls back and tells me that my carrier said that she delivered it today and the reason it was mis-delivered the first time was because the send to address as faded so she couldn’t understand it, (so why not take it back to the post office to have the address verified instead of taking a GUESS on where it was to go). I check the mail again and it’s a package but not my package. I call back and say that’s not the package you all lost though and she says “I don’t know what to tell you, go online and file a claim.” we hang up. she calls me again about 5 minutes later asking me who the pacage is from, I say, ” Charlotte Russe, coming from OH.” she says, “well I have a package here from Wetseal for you” I responded, “Yes that’s a DIFFERENT package I ordered that im ALSO expecting this week, but not the one that’s lost.” we hang up. So at this point i’m wondering does my carrier even know what she’s suppose to be looking for? How are they telling me they are looking for it when they don’t even know who it’s from and what it is? I have the same carrier every day, I don’t understand how it’s so hard to think to yourself, “oh that’s the package that was hard to read, I left it here, let me knock on their door during my route today and see if they still have it.” It’s not the first time she’s mis-delivered mail, mistakes happen, but acting like it’s not your problem and not taking steps and precautions to find and properly deliver mail is un-expectable. I paid money for the clothes that were lost, they were not free or meant for anyone else. Not once in my 3 days of dealing with this problem has one person I spoke to at the post office apologized for the inconvenience. And on the day after the suppose delivery date, that morning I left a note in the mail box for my carrier saying what the package was and who its was coming from and where, so she should have known at that point what to look for.

Reply

Jennifer May 9, 2014 at 7:46 pm

I have been waiting for a check for about a week now. It was sent from Los Angeles and I live in fullerton. Based on tracking it went from Los Angeles to Anaheim to city of industry. I called because that seemed odd. After waiting on hold for 30 mins a lady named Liz answered. I explains my situation and she said she didn’t know why it was traveling in that order. I asked what can I do. She said nothing. She laughed and said there was nothing I can do and there is nothing USPS can do. I am very upset what kind of customer service is that. I will never ever trust USPS with my money. I asked to talk to a manager or a crop oat personnel so I can receive help. Liz said there is no manager or corporate number ten hung up on me. That is the last time I ever call your customer service phone number. I suggest you do something about this because if not you will lose many customers .

Reply

Matt M May 8, 2014 at 8:56 am

How about not working your PSEs 7 days a week! They are not robots and need at least one day off a week! Your Cincinnati processing plant is forcing all PSEs on tour 1 to work 7 days a week! They are becoming fatigued and it is becoming unsafe for them to work!

Reply

Soledad Beltran April 22, 2014 at 8:46 pm

Can you help me out I’m having a bit of trouble I need the correct e-mail address to where to send the messages, also need the correct fax number to send a employment application, and to who I have to direct myself to.

Reply

Jamillah April 17, 2014 at 4:39 pm

James Byrd, site manager of the Riverdale, IL office located at 661 W. 138th St. Riverdale, IL is beyond despicable to customers and customer PACKAGES. He blatantly told a customer that he nor his carriers are responsible for her package that was lost. I have had MANY packages lost and not delivered through this office. He is the site manager and REFUSES to address the issues caused by lazy employees. A simple retraining or stronger oversight could resolve HUGE problems such as lost federal documents, cheques, and business mail. It is imperative that this man is removed. He is under the impression that the USPS will do nothing about it…and I’m starting to belive it as well.

Reply

chris April 8, 2014 at 5:59 pm

Gravesend Ave U Brooklyn, NY is one of the worst in brooklyn. There is always long lines at any given time and only 2 tellers. People are always fed up. lines usually go to the door. This place needs to be checked out , they need more employees to work the window.

Reply

PG April 8, 2014 at 3:59 pm

55 GERARD STREET HUNTINGTON NY 11743……
We have complained about our local Post Office numerous times in the past and still subject to mediocre service.
If our packages aren’t been ripped open in the past its Racist Carriers stepping in our Flower Beds destroying our property.
I say Racist because we are African Americans & almost all the carriers that we have had issue with were all white.

This barrage of harassment would not happen if we were white & we would like to see all the guilty parties FIRED..
The management at that facilities either condones it our helpless in fixing the problem.
We would like to see swift action taken in correcting this government institution.

Thank You

Reply

Vanessa Adames April 7, 2014 at 8:10 am

Good Morning,
Brownsville Post Office is the worst, the employees do what they want, the phone line is always busy, they lines are always long, they employees (CS) always have attitude, they change their business hours, they put the mail in the wrong box. They do not mail out the orange slip for H & M and other companies. This has been going on for at least 3-6 years.

Please come and visit this post office so you can see for yourself.

Reply

Scott Wallace April 3, 2014 at 3:34 pm

I have several complaints, The first is that the City of Industry, CA sorting center intentionally lost my package. I attempted to speak with the Plant manager by the name of of Steve Worley and I was only able to speak with his secretary “Karen”. I was told by Karen that the City of Industry, CA Sorting plant mis-shipped my Priority Mail package to Denver, CO sorting facility. Then to make matters worse, the Denver, CO facility sent my package to Bell Gardens, CA sort facility. No one really knows where my package is and no one seems to care about whether or not I get my package. Karen had stated to me that “The USPS just does not have the time to care about my package. My next complaint is at the Valle Verde post office in Henderson,Nevada. Each time I am supposed to get a package that is too big for my P.O. box there, they could put my package in a Pick-Up Locker, but no, they decide to leave a Yellow pick up Mail ticket, then to make matters worse, they decide to insist on Photo I.D. that has to have my address on it, then they copy down personal information from my I.D. so that they can have my Secure information for? I also have had times in the past where they have illegally held my mail for a week at a time and then finally put the accumulated mail in my P.O. box when they are “Ready to release my Mail”. Sounds very creepy, and this is the best mail system in the world? If that’s the case I sure Don’t want to know about another mail system in the world that would be worse. The U.S. mail system should be Dis-banded. By the way, my tracking # for the package that I still do not have after 7 days of waiting is:
420890539405510200883155892807

Reply

tracy king March 27, 2014 at 8:48 pm

My mailman is putting my mail in other peo ple box over and over again

Reply

Jamie March 27, 2014 at 7:28 pm

The post office in irvine, ca on 1 league, irvine, ca 92620. This is a complaint about the so called “manager” AL HEREDIA. You should be ashamed to hire someone like him. All he does is treat customers terribly. He is very unprofessional and talks to people like they are pieces of crap. I stood and watched as he attempted to help person after person in line talking to them all in the most rude way I have ever seen in my life. He should be fired!! Corporate needs to look at the yelp reviews for this post office site and really change things up and hire new people.

Reply

Betty March 4, 2014 at 12:44 pm

I ship a package (books) international to Hong Kong China by using the USPS serivce, but with the tracking # LN795671612US last update was 2/17/14 at Chicago, IL. I have been calling many times to different department (Chicago outbound customs, Chicago USPS Intl outbound and my local post office), all three department telling me difference store of where my package is and they are not taking the responsibility at their place. Right now, I canno tell what happen and where it’s at since my friend from Hong Kong told me he didn’t recieve it. It’s been over 3 weeks that I send out from 2/14/14. None of the people I called to USPS willing to help me.

I hope to get a answer from someone or high level manager to help to track my package. Thank you.

Betty

Reply

Shirley Walker March 3, 2014 at 9:16 pm

I don’t know where to start, it’s a number of things I have to address. I ordered some shoes online and when, I looked up the tracking information it said my package was delivered on Friday February 28, 2014 at 5:56. However, I didn’t receive my package. I called my local Post Office to inform them that I didn’t get my package and they basically told me it was not their problem and I should call the company and explain I didn’t get my package. The mail carrier claimed she left my package at my door, but I was home the whole day and didn’t get my package. I spoke with the supervisor and she implied that, I got my package and is just saying I didn’t. Say what? I’m trying who’s going to be responsible for my missing package?

Reply

maureen o'mahony February 27, 2014 at 3:21 pm

I have emailed and visited the USPS i can’t find a number for your ceo pls have him call me at 516 993 XXXX for i am filing a compliant with the BBB.

516 993 XXXX maureeen o’mahony pls leave a direct nubmer you need to wait two hrs on the 800 number thank you very muc

Reply

Zuzana Long February 18, 2014 at 1:51 pm

Since I am unable to get a helpful response from United Postal Service Office on 3400 Coit Rd, Plano TX 75075. I am turning to you as a last resort. I stopped receiving my mail in mid-January without notice and for the past 3 weeks I called, visited in person the postal managers without any answer. They told me they received a notice about me moving out, but when I asked them who send it or proof of the notice they claimed that they lost it. I am living at the current address for the past 2 years and no one sent in any move out notification. The post office manager was very arrogant and very insulting to me when I asked him where is and when will I receive my mail from the past month. He said my mail is traveling around the Dallas area and cannot be tracked. The undelivered mail cost me several thousands of dollars in loss. I have my pay checks in the mail, my new insurance card for me and my daughter and many bills that I will have to pay late fees. I am a single mother with no family and my 7 years old daughter got very sick and I could not take her to the doctor because I did not have the insurance card and my paycheck. I have no words of how these people destroyed my life and I have no ways to fix it.

Reply

Jasmine cirino February 13, 2014 at 5:55 pm

I have a complaint about the mail carrier for my house. I am really discusted about the dilevery service that I pay for and don’t receive. I payed usps for a package extremely important to me it was garrenteed for delivery on 2/13/14. Before noon. I was inconvenienced to wait for this package n the mail deliver put a slip in my mailbox stating that he came n no one was home. I was waiting for him since 8am. 1st of all I would not pay for next day dilevery if I was not going to be home. This is not the first time he has done this. I believe if i pay you for something you should deliver. I looked it up on line n he said he came at 11:am witch is false, I can prove it due to I have two cameras in front on my house.

From a really unhappy customer…

Reply

S.Damon February 10, 2014 at 11:56 am

I am writing because I am not receiving my mail but getting someone esle mail and I live here, So I would appreciate if something can get done about this my old address if need is XXX Eastlynne Ave Balt. MD 21223, New address XXXX Penrose Ave Balt. MD 21223

Reply

Dawn Misty Thompson January 18, 2014 at 4:02 pm

I Dawn ( ” Misty ” ) Thompson is writing u this letter 2 inform u that I put a change of address in a couple of weeks ago. My old address is XXXX S. Madison Ave, Yuma Az, 85364. My new address is XXX S. 1st Ave Apt X, Yuma Az, 85364. Can u please fix it so my mail can be sent 2 my new address. Thank u Misty Thompson

Reply

b bennett January 16, 2014 at 5:19 pm

Why does the Fort Worth District management team think that they can directly change an employees direct request for Annual Leave through the ERMS system to LWOP? When a confirmation number is issued, do the managers not receive this information electronically? Why can they not be held accountable for denial of direct benefits as outlined in Ops. Manuals and Union Contracts? How long must we endure the abuse heaped upon us by horrible management teams? It is time for a change in the attitudes of our lower level managers! LWOP’d 24 hours of requested Annual Leave! FMLA approved and certified!

Reply

tracy king December 19, 2013 at 8:01 am

I have a complaint , about my mail carrier .lm not recieving my mail .he is putting other people mail in my mail box l live at XX ludwig lane, si ny 10303., he puts 45 , 39, 37, 41, in my box.where is my mail.he is the worst.he is leaving packages in the van saying that’s nobody home .we need another mailman he’s horrible.

Reply

Leave a Comment

Want to make sure U.S. Postal Service sees your comment or complaint?

Share your experience to get more attention:

Previous post:

Next post: