_ap_ufes{"success":true,"siteUrl":"www.corporateofficehq.com","urls":{"Home":"http://www.corporateofficehq.com","Category":"http://www.corporateofficehq.com/category/aerospace/","Archive":"http://www.corporateofficehq.com/2014/11/","Post":"http://www.corporateofficehq.com/the-manitowoc-company-corporate-office/","Page":"http://www.corporateofficehq.com/privacy-policy/","Acf":"http://www.corporateofficehq.com/?acf=acf_address"}}_ap_ufee

AT&T Corporate Office

AT&T Corporate Office Address

AT&T Inc.
208 South Akard St
Dallas, TX 75202

Contact AT&T

Phone Number: (210) 821-4105
Fax Number: (302) 655-5049
Website: http://www.att.com
Email: Email AT&T

Executives

CEO: Randall L. Stephenson
CFO: John Joseph Stephens
COO: John T. Stankey

AT&T History

The American Telephone and Telegraph Company (AT&T for short) has a long history dating back to Alexander Graham Bell.

In recent history, the company was known as SBC Communications after the government break-up of the original AT&T in 1983.

SBC purchased AT&T in 2005 and took on their brand, logo and marketing for the entire company.

In 2006, the company acquired BellSouth.

In 2008, the AT&T corporate office moved from San Antonio to Dallas.

There have been many recent acquisitions including Cellular One, Centennial Communications, Wayport Inc. and Qualcomm.

AT&T is currently the largest provider of fixed and mobile telephone services in the US.  The company current serves over 100 million mobile customers.

{ 357 comments… read them below or add one }

angrymom November 19, 2014 at 4:47 pm

At&t suck. They owe me 115$ and refuse to pay me but they sure can take

Reply

angrymom November 20, 2014 at 8:32 am

Now they have turned my phone off. Now they owe me 175 because I just paid my bill

Reply

Dana Miller November 19, 2014 at 2:02 pm

Pretty funny… I am to find a # to call for executive customer relations to file a complaint. I called the number listed above (210) 821-4105, selected Business customer, report trouble, and selected the south region, then received the “number is disconnected” recording. Lovely customer service

Reply

Charles Smith November 17, 2014 at 5:04 pm

Mr. Randall L. Stevenson, I pray you see this post and contact me at this email ****@gmail.com. Some of the employees are not trying to keep the customers with AT&T… Just thought you would like to know. We are disabled and that is a sad situation.

Reply

Charles Smith November 17, 2014 at 5:01 pm

I am very disappointed at the way they do with their disabilities customers. I tried to file a grievance and they kept heading me off and not telling me how to file a grievance with the head office. If anyone knows can you email me please. I am tired of people giving me the run around. They have very little respect for the consumer.

Reply

LINDA November 17, 2014 at 1:47 pm

I have been a loyal customer since 1979, but right now I am considering changing all of my services with ATT due to the lack of customer care service that I am receiving from their customer support team. I have been calling support for almost 2 weeks now with different issues. My call should be really long now. I have issues with my Uverse, home phone line and my wireless billing being incorrect.

My Uverse issue has now been resolved, apparently when it was setup the tech did not change my data card the tech that came out on 11/8 was able to solve the problem that I had with my tv screen freezing up. When my tv screen would freeze up, my UVerse phone line would go dead. During ths time I could not call nor receive calls.I was on the phone on Saturday 11/8 for over 2 hours. I was transferred to the wrong department several times, placed on hold. While on hold since with was a Saturday and my day off and my daughter’s birthday and it was taking so I put my phone on speaker and I was able to take a shower, wash my face, brush my teeth and get dress all while being on hold. The end result of that phone was
1. A technician came out that and resolved my UVerse issues
2. A technician was schedule to come out on Friday, 11-14 to
transfer my phone back to analog in the morning time window
Friday, 11-14-14 around 9 a.m. I realized that I had not received a conformation call from a tech. Here I go again calling this tim I was on the phone for only 1 1/2 hours.. The agent informed me that she could not locate my phone in th system(account). I told her that I had that number since 2005 ). She said she could not help me because she could not locate my account. I asked her several time to speak to a supervisor, finally I told her as a customer I had the right to speak to a supervisor since she could not help me. Supervisor name Angela came to the phone and scheduled a tech to come out that morning. While on the line Angela she thougt that we had gotten disconnect so she called me on my home phone. She mention to me that she just tried to call me and I informed her that phone did not right. I then picked up my home phone there was no dial tone.
The tech came out that same day switch my phone from voice over ip
back to analog.

Well I called again today gave Anna my information to confirm that this is my account that I was calling for. She asked my for the 3 digital code on my phone bill. I informed here that I did not have that infor. She told me that she could not help me without. I was calling to confirm my phone plan since I no longer have voice mail.

ATT this is not worth the stress. I will switch to another company rather than deal with this stress.

Regards,

Linda Crosby
****@gmail.com

Reply

Myrna November 17, 2014 at 12:43 pm

Worse service ever been with them for over 12 yrs and I’m finally done worse customer service In stores and over the phone. Never returns calls nor emails… Don’t get service with them……

Reply

paul guptail November 16, 2014 at 5:49 pm

I have five phone with them and never had a problem till now. They usually take care of everything and have very good customer service but it seems like this month they got something stuck up there and they don’t want to do anything about it seems like my money is not good enough for that I’m bout tired of it my primary line it’s supposed to be 160 they got it set at 200 I’m supposed to have each additional line it’s supposed to be $40 they have those at $100 what is going on and then every time they want to go look in your notes no one knows how to put notes in their notes never correct and what they tell you this is getting old I spend more time talking To at&t then my family.t seem they are breaching their contract but then now they’re going to try to try to charge me a fee for early termination this is ridiculous sounds like they’re robbing me Let see what happens. I might have to get a lawyer

Reply

Ashton Talley November 14, 2014 at 11:37 pm

Hi I just wanted to tell you about a situation that we have delt with over the past few days. We placed an order to add a new time to our account. We have talked to 13 different people trying to get everything taken care of and we have gotten the run around. I can deal with most of it even though it is very frustrating. When we called the last time the lady listened to what we said said she put us on hold and never came back on for 30 minuets then popped back on and when we asked for a supervisor she said ok hang on and put us on hold for another 40 minutes. After all that she finally came back on and when were explaining to her that we were at our wits end and we demanded to speak to a supervisor she hung up on us her id# is JL079M this person is very rude and inconsiderete of customers. We choose to be at@t coustmers we do not have to be customer of yall and i think that yall need to work on your coustmer service repesitives and update your systems to help coustmers more and update the website it never works either. I know most of the time corp. has these little complaint line to make the customer feel better but i sure hope this gets seen and taken care of.

Reply

debbie ciolli November 14, 2014 at 12:40 pm

OK going to TRY this again..We want to Thank SONIA from ATT for Helping US and spending the time to Insure we were not only satisfied but COMPLETELY and helped us find a phone for my husband and a NEW PLAN that also Helped us tremendously! This ATT rep should be COMMENDED and should TRAIN other ATT reps on How to Have not only Patience but she showed REAL Concern for OUR Being Happy! SHe is a GEM for ATT, Hope you know how Fortunate ATT is for SONIA. Today is 11/14/2014 at noon time florida Melbourne Fl Thank you SONIA!

Reply

lOU November 21, 2014 at 3:38 pm

How do I reach her.No one will help me.

Reply

Michael November 14, 2014 at 8:22 am

Your customer service reps really suck and can’t help, that and they resort to canceling your phone line. I’ve had your service for almost five years. Now I’m thinking of taking my money to someone that can help, that speaks where I can understand them and doesn’t have an attitude. At&t I would never go with any of your home devices knowing what I know now about your company. Thanks again for you not so friendly service….

Reply

Terrie November 14, 2014 at 6:23 am

I don’t know whether it’s just me or if everyone else experiencing issues with
your website. It appears like some of the written text within your content are running off the screen. Can someone else please comment and let me know if this is happening to them as
well? This could be a issue with my browser because I’ve had
this happen before. Appreciate it

Reply

Thomas grabowski November 13, 2014 at 9:52 am

Now i am not happy with u all att all are very poorest and i dont give damn all att change plan etc thing i talk that person cant change my plan paynent wont doing i still not going to pay damn phone i want u all att i am not happy with i will switch straight talk u wasted my money i am not going pay u nothing 198,00 dollar i wont pay for it i talk other agent wont change my plan also i have few problem with att never change what thier problem i dont care iabout your phone suckest in world ever i had now i want switch straight talk now no bill ok thank u i am not happy undrrstand me

Reply

Thomas grabowski November 12, 2014 at 10:23 pm

U know that again i am not happy with i ask for change plan i want3rd of month now if they don’t change i wont pay phone again anytime u ask for bill no i am done with att i told them today i already pay76:00dollar and is again turn off i will get pissed off all att going in trash i never pay u again so i want leave on till dec 3will pay half if u don’t listen then you done ok thank u att if u dont listen them i will go back switch straight talk ok

Reply

Anas AlQawasmeh November 10, 2014 at 4:26 pm

I ordered/purchased two devices (I phone 6) with two lines (2 GB Shared plan) from Woodbridge AT&T branch on 10/18/2014 and I received and activated my devices / plans on 10/23/2014.
The sales representative and the branch manager promised to waive the security deposit amount (445 $) to complete the order and they waived it. But what happened that they did not waive it properly from the system and the amount is still appears in my bill as a payable.
Someone from the customer service called me after that and informed me that I should go to the store and ask for the store manager to waive the deposit amount properly. I went to the store but the store assistant manager informed me that he can’t waive it right now, because the line is already created!! And he needs to send an email to the area manager to waive it. (Still pending from 10 days)
My issue now that this amount should be waived before the due date of my bill on Nov 23 to avoid any problems. The store informed me that they will call me but they did not. I’m wondering why I should spend all of this time trying to correct the sales representative error!!
Anas Al Qawasmeh, phone number 732-501-1862

Reply

Kenneth L. Williams November 10, 2014 at 4:13 pm

Attn: AT&T Corporate Office

I am writing to ask your help with what may seem to be an insignificant matter to you but it’s really not so for me, it’s a “It’s the principal!” kind of thing. Simply put, I request either a refund of my $53.96 which I paid for a Motorolla Whisper Bluetooth that fails to work hands-free or a swap out of that device for a different model that does work with my iPhone 5.

I bought the Whisper at an AT&T store on June 7, 2014, failed to note the 14 day return policy (displayed on the back of my receipt in extremely light, hard to read typeface at that!, and, who reads the BACK of a receipt unless directed to do so???), therefore unknowingly went past the 14 days for my first intended use (daily walks to maintain my health), and found then that the Whisper did not function well.

Thinking it faulty, I arranged for it to be swapped for a new one by Motorolla, but, weeks later, the new one worked no better than the first. Both played back my music and phone calls ONLY when I hold my iPhone at waist level or above and on the same side as the ear in which I had placed the device. Any other location, i.e., on my hip in my iPhone hip-holster, on my arm in an armband iPhone holder, or just swinging my arms normally as I walk, caused both devices to skip repeatedly or stop relaying the music totally. So, I had to keep my right arm bent before me so that the device, which I affixed to my right ear, would playback my iPhone music without skipping.

Unfortunately, a visit to the AT&T store where I bought the device – at the stores recommendation, after I had asked for which device works best with my iPhone 5! – and a call, while there, to AT&T Customer Service, who transferred me the Retentions Dept., who then forwarded me to the Warranty Dept., all proved futile. No helped me with true customer service, i.e., satisfactorily resolving my problem of having a Bluetooth device that doesn’t function as intended and not redressing that issue!

The store refused because of the 14 day return policy, and the others because the device wasn’t malfunctioning due to technical issues. Yet, here I am, a long time AT&T customer (you also have both mine and my wife’s home and mobile phones – and emails – accounts, and have for some time now) holding a device that does not work for me, with no recourse but to “eat” the cost of the device before spending more money on another one. Does this sound fair and true customer service to you? I think not!!!

So, please address my problem so that I may remain a satisfied AT&T customer. Otherwise, I may have to take all of my business elsewhere and never to return to AT&T. Why lose a good customer over $53.96? I’m sure that you will agree that this just doesn’t make good business sense. Thanks for your consideration of this request and I await your reply.

Kenneth Williams

Reply

stacey November 9, 2014 at 12:09 pm

I am so upset with the lies I was told by AT&T associated! When I try to get it resolved… the supervisor just stops responding all together. Here is what was said and this was over an hour of talking. I would wait ten to twenty minutes for a response. After waiting 10+ minutes for a response at the end I finally disconnected. I am very upset with everything and now I am locked in to payments I did not agree upon, with my phone I purchased a few weeks ago and now the cable.

Thank you for choosing AT&T. A representative will be with you shortly.
You are now chatting with Mellissa K.
Mellissa K: Hello my name is Mellissa K. Thank you for allowing me to be your specialist today. How may I assist you?
STACEY: Can I speak with a supervisor please?
Mellissa K: I understand that you want to speak to my supervisor about your concern, Am I correct?
STACEY: yes
Mellissa K: Thank you for the confirmation.
Mellissa K: I will do it for you right away.
Please wait while I transfer the chat to Alex .
You are now chatting with Alex .
Alex : Hello Stacey,
Alex : I am reviewing your chat details.
Alex : Could you please help me with your concern?
STACEY: I am extremely upset. I went and signed up for a phone with yall and the person who enrolled to me lied and did not tell me about all the fees that were associated with the plan and the monthly payments were higher than agreed upon. So when I called the sales person that helped me, also started talking about enrolling in the internet and uverse. They assured me my first payment and monthly payments would be less than 80 a month!! It is $164.00!!
STACEY: Plus they told me the tumble was free which it is not! I called about that and I was assured I would get a return call about it and no one ever called me back. Now I just received the bill and it is 164.00
STACEY: Plus I did not even sign up for automatic payment. The sales person said my card would be charged only if I did not pay and that is was not auto pay
STACEY: I want the phone called to be reviewed and i want all the promises she made me to be reflected on my bill. This is not right
Alex : I am really sorry for the inconvenience you had.
Alex : Let me check your account details.
STACEY: that should of said less than $80 a month
STACEY: Everyone I told I have sign up for a phone plan, internet and cable with AT&T said I would regret it and they are right. I am shock this is happening a second time in less than a month.
Alex : Your monthly charge is showing as $89+ taxes and there is a $49 activation fee to set up your account by a technician on your address. That’s why your bill is $164.19 for this month, from next month onwards the bill will be $89+ taxes.
STACEY: She told me there would not be an activation fee the first month.. I asked her three or more times. “Are you sure it is 80 a month?”. If you review the phone call and listen you will see
STACEY : 89+ tax is not even what I agreed with. She said less than 80 with tax!
STACEY : I am sorry but it’s just not right that the sales people lie
Alex : I can understand your concern, let me check what the best i can do for you.
STACEY : Even with the Tumble things. She swore it was a free thing on uverse and it is 5 dollars a month
STACEY : Then she enrolls me in the auto bill pay after promising it was not that. It was just in case I did not pay it would charge after a few weeks.
Alex : I’m sorry for the delay. I’ll be right with you.
STACEY : ok
Alex : I can remove the activation fee from your bill. and for your monthly charge I am checking for options to lower it.
STACEY : ok
Alex : Now your balance is $107.38.
Alex : I can lower the monthly bill to $81+ taxes by removing the fee of a additional reciver.
STACEY : But that is not what I agreed upon, I don’t mean to be an ass . It is just that my funds are tight but I want this for my kids and the sales people talked me in to it. But it is mostly because it the fact that they told me one thing and they charged me and are charging me a different price. If you do this to me there is no telling how many people y’all are lying to.
STACEY : I need my credit card information removed from the auto pay as well, and the tumble program. Why did she lie about that?
STACEY : I still want my call reviewed by a supervisor. Sales people should not be lying to the customers. It is bad for business and wrong. It was bad enough that the people that sale the phones lied, but when the uverse section lies as well it is just wrong.
Alex : Is that okay for you?
STACEY : are you taking me off auto Pay>
STACEY : Hello?
Alex : Stacey, are we still connected?
STACEY : yes i was waiting for a response for the other questions I asked you.
STACEY: Are you going to respond?

Reply

Sandy November 4, 2014 at 6:55 pm

I have had nothing but issues since becoming a Direct TV/Att U-Verse member in April. They have made appointments and not shown up. (This happened several times.) I have had trouble with the billing department numerous times. This month all of a sudden I get a bill from Direct TV. It seems my bundle has just stopped for no apparent reason. I spent over an hour being bounced around and finally spoke to someone who could explain things to me. It seems because of their error, I will be unable to get my discounts this month and I have to pay the two separate bills. I am on a different cycle with Direct TV then I am with AT&t and will have to make sure I get Direct TV paid before end of their cycle (even though I just paid my current bill). If not, no bundle for me next month either. They could not fix this error on their end, so therefore I get the punishment (seems right to me). I am at the point of canceling my service, oh but wait they have me under contract and I can’t. I am so glad that AT&t cares so much for their customers. I would not recommend AT&t or Direct TV to anyone. All that awaits you is frustration.

Reply

stacey November 9, 2014 at 12:12 pm

I know the feeling. I never complain about anything but this is just wrong.

Reply

Peggy O'Connor November 2, 2014 at 12:45 pm

LOL…..when you submit your complaint it apparently changes your words a bit with mis spellings etc! Awesome job AT&T!

Reply

Peggy O'Connor November 2, 2014 at 12:40 pm

AT&T is scaring people out of their money. If you have paper billing, you will occasionally not receive your bill and when you call to question them they verify your address and claim the issue is not with them, you then pay your over due bill via credit card. my June bill was $183.17 pc by check, July $169.01 check 9174, August no bill was received, call customer service they verified my address and determined it is not their issue! Paid by credit card $187.74. September bill I paid $218.37 by check 9208. October bill was received on 10/25/14 opened on 10/31/14 (Halloween and very appropriate for what I find). The October bill is for 9/20/14 thru 10/19/14 And I am PAST DUE….WHAT? It shows my September payment of $218.37, but some how in October I am past due and owe $424.56. I had no previous balance in September, I paid the full amount bill in September, but in October I am past due and being charged a $9.00 late fee! You call customer service and they will spout of dates and date ranges, and you can’t make heads or tails of what they are trying to communicate to you, or what month was not paid. You had better believe this is a racket. I am done dealing wit her them. I am keeping the service just longe enough to get more documentation. I will then use the BBB, FCC, and every other regulatory agency I can find. ATT billing practices are criminal and they are stealing from you every chance they get.

Reply

Leave a Comment

Want to make sure AT&T sees your comment or complaint?

Share your experience to get more attention:

Previous post:

Next post: